برای کلیه بیمار نارسایی هر نوع درمان بهتر از دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای کلیه بیمار نارسایی هر نوع درمان بهتر از دیالیز وجود دارد

آیا درمانی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟ دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه می تواند توسط تسکین علائم کمک به بیماران بهتر زندگی می کنند. اما با توجه به پژوهش، بهترین درمان برای نارسایی کلیه دیالیز.

چرا دیالیز بهترین درمان است، نه؟

سه نوع از سلول های کلیوی ذاتی در بدن شما وجود دارد: سلول های نکروتیک، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم است. ما هیچ ایده به سلول نکروتیک، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم. بنابراین، برای درمان، شما نیاز به روشن شدن همه از سموم و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، ترویج سیستم ایمنی بدن، پس از آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

در حالی که دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه، آن را فقط می توانید برخی از سموم micromolecular (مانند کراتینین و غیره اوره) روشن است، اما هنوز هم وجود دارد وسط و سموم macromoleculer (CycC، HYT، IL-6 و غیره) داشته، آنها هنوز هم آسیب عملکرد کلیه است. به همین دلیل است بیماران زیادی با مدت زمان طولانی از کلیه رنج می برند dialysis.Their خواهد بود کوچک روز به روز، حتی کل عملکرد کلیه از دست داده، ادرار کمتر و کمتر خواهد بود، حتی بدون ادرار

آیا درمانی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟

یک درمان مجموعه بر اساس طب سنتی چینی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، که به عنوان بالا هفت TCM درمان شناخته شده است. هفت درمان های مختلف در آن وجود دارد، آنها پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، داغ فشرده درمان، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، چرخه درمان و انما درمان هستند.

همکاری با یکدیگر کسانی که درمان می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود، در نتیجه برای کمک به جلوگیری بیمار و یا خلاص شدن از شر دیالیز.

اگر شما علاقه مند در آن درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: